Friday, October 21, 2011

Cinta Elysa, Slot Lestary TV3

Sapa minat cite ni? angkat mouse.. Hehehehe.. Aku minat betul cite ni. Tapi asyik miss je. Yer la, main pun tiap hari selasa je. Kalau balik awl boleh la tengok. Kalau balik keje lmbt. Smpai rumah pun dah pkl10 lebey dah camne nak tgk yer x?

Tadi ada la google sket pasal Cinta Elysa ni. Ada jupa 1 blog ni. Siap kasi link untuk download lagi.. Wah.. ini sudah BAGUS!! Bley la aku donload cite ni nanti..
 Korang nak gak? Ni dia link nya: - http://kepalabergetar.blogspot.com/2011/09/cinta-elysa-slot-lestary-tv3-download.html

Aku jarang layan drama melayu. Aku xtau nape aku cam xbape suka sangat tengok cite melayu. Tapi cite ni best la plak. Rasanya sebab lagu tema dia kot dari Stacy yang buat aku minat. Apapun, xnak komen banyak sbb aku bukan nya pandai sngat nak komen.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...