Thursday, June 25, 2009

Summary JUNE 2009

Apa yang best sangat bulan ni yer?

1. First of all, ntah la korang sume ni lupa ke apa.. Birthday aku jatuh bulan ni.. (7.6.1984).. Kepada memember yang wish dan bagi hadiah birthday tu terima kasih yer.. Kalau ada rezeki nanti aku balas hadiah kat korang jugak k..

Hari tu, xder buat pape celebrate pun.. Maklum la, usia dh makin muda.. Xyah la ek.. Baik simpan duit untuk kawin lagi bagus yer dak? Ahaks! Nampaknya hari tu jugak, member se-company and se-sekelas aku kawin.. Ambik berkat 7.6 ek? He3... Ni dia pasangan bahagia tu.. Kalau ada yang x berkesempatan tengok lagi..
2. 21hb 6 hari tu plak.. ada lagi sorang member kawin.. Dia ni house mate aku.. Kelam kabut gak bila dapat tau dia nak kawin.. Yer la kan, nnt sapa lak yang nak ambik alih rumah sewa tu? Fikir punya fikir, aku je la yang ambik alih.. Kalau x, nnt aku nak dok mana plak.. Lagi pun dah lama dok kat rumah tu.. Rasa sayang la plak...

3. Bila dah ada sorang nak kuar kena la cari penganti. Seb baik la si housemate aku yang sorang ni pandai bab2 advertising ni.. He3.. Kejab je dh dapat penganti.. Harap2 housemate yang baru ni pun ok and saling respect each other la.

4. Aku dah kuar dari project kat Taylors... Sayonara Taylors.... Kalau ada rezeki kita jupa lagi... Huhuhuhu.... So.. KFH.. Here I come!

5. Aku dh siapkan OJT report untuk Cosmo... Akhirnya! Siap gak.. Xsangka.. Aku ambik masa 2 hari je untuk siap kan sume 3 bulan report tu.. Isk3..

OK lah.. ni je kot rasanya untuk SUMMARY JUNE 2009...

Monday, May 25, 2009

Berehat Sebentar Bersama NESCAFE ^^

Ermm... Nak tulis pe ek? Dah lama x menconteng kat sini.. Sejak dh kerja ni macam kurang lak idea..

Tadi sempat melawat blog si DarC.. Memang colorful.. Tercabar pulak rasa.. He3.. Tapi xpe.. Kita colorful je blog ni lain kali..

Apa cite hari ni?.. Ok.. Sebelum lupa baik taip kat sini cepat2..
Sejak minggu lepas lg asyik dok customize ProcessPack.. Geram! Asyik xjadi2.. Bila siap deploy.. Asyik Content Publishing Error je.. Pening2.. Akhirnya, problem tu dapat jugak di settle.. Million thanks to Sylvia.. Sbb bgtau yg error logs to ada kat C:\BV1TO1\JBoss\server\bv_framework\log... Kalau x, mmg xder idea nak settle mcmana coding bodoh tu... Dan lagi.. Millions Thanks untuk si Yana jugak yang xjemu2 mentranslate code tu.. JASA KORANG MEMANG AKAN DI KENANG SAMPAI BILA2... Mmuahh..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...