Thursday, June 5, 2008

Semalam...

Banyak perkara berlaku semalam tapi xsempat aku nak ceritakan kat sini. Bz sgt!

1. Kelas start petang smlm. Jadi, sempat la aku memasak tengah hari tu. Fikir punya fikir, aku plan mcm nak cuba masak "sambal telur". Resepi tu dah lama aku ambil dari mak. Tp sampai hari ni masih xcuba2. Aku pun cubalah buat. Buat punya buat... Akhirnya... menjadi! Yay! Bau dia pun ok gak mcm sambal la... Try Test.. Sedapnya ^^ (sapa nak puji selain dr diri sendiri ek?!!.. He3)

2. Tadi ada tengok TV3 jap.. Nampaknya MAR & Detective Conan diorg show pkl10-11 plak ek?!! Wah! Ni bagus... Boleh la aku tengok lagi minggu depan... Aku memang dari dulu lagi peminat ANIME ni... Best!



3. Hari ni kelas nmpaknya xbelajar pape pun. Aku sempat jd lecturer j2ee sukarela lg. Ajar beberapa org student sekelas. Harap aku boleh jadi lecturer yang baik la untuk diorg.. He3..

4. Mak call semalam. Macam biasa, dia akan cite pasal apa yang jadi kat rumah. Kak ngah dah habis study, skrg mengangur kat rumah. Sambil - sambil tu dia p kursus JPA. Berenang la, menyelam la... Macam macam lagi.. Kecil lak MC 2 hari sbb sakit mata. Pastu Mizi lak masih lagi ngan perangai dia yang suka main game komputer tu. Ayah lak time tu, xder. Dia p isi petrol sbb esok(5hb) dah nak naik harga... Isk3...

5. Tiba2 je rasa macam nak check SIM-card Celcom yang dah lama xguna tu. Insert je SIM-Card tu.. Tup3... Registration Fail... Sayangnya... Nombor tu xdpt nak di selamatkan.. Isk3..

1 comment:

. said...

ko lupo satu lagi hiburan..iaitu.. "Enchanted"..lol...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...