Monday, January 14, 2013

Bundle of Joy

Hari yang di tunggu2 telah tiba. Tiba2 je aku rasa cam sebak semacam je hari ni. Risau kalau lepas ni aku dah xdapat jupa orang2 yang aku sayang dah.. Aku banyak baca ayat kursi je time tu.. Aku harap segala urusan aku hari ni di permudahkan..

Pukul 9 nurse dah nak tolak aku masuk dewan pembedahan. Aku risau gak sebab my husband x tunjuk muka pun lagi. Mak ngan ayah aku memang aku x suruh datang. Baru je kuar dari wad. Aku nampak muka my husband. Terus rasa cam nak nangis.... Aku tengok dia je. Xcakap pape pun. Sebak.. Huhuhuhu..

Aku malas nak cite pasal kat dewan bedah tu..
Short-cut cite je la k.
Masa dorg tunjuk anak aku tu first time tu mmg aku sebak gile.
Tiba2 je air mata aku mengalir... Air mata gembira tu..

Dalam pukul 10 lebih dorg tolak aku masuk wad balik.
My husband setia teman aku kat wad.
Aku bersyukur boleh tengok muka dia lagi...

Tengah hari tu.. Mak, ayah, tok & wan datang wad.
Pakat2 nak tengok cucu n cicit sulung diorg..
Wan yang xlarat nak jalan tu pun gagah datang jugak.. Hehehheh


2 comments:

Syamimi Saad said...

Ya Allah..comelnyaaa..tak sabar nak ada bby sndiri..

Shuhaida Subri said...

Hahaha... comel ka? Bnyk akal ni budak ni.. Malam2 je asyik nak berjaga je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...