Thursday, November 8, 2012

Dah 28 Minggu

Kejap je.. Pejam celik.. Pejam celik.. Dah masuk 28 minggu pun kandungan aku ni..
Patut la sekarang ni rasa makin berat je perut..
Bila tengok kat cermin.. Dah nampak macam ibu-ibu mengandung dah.. Hehehe
Tapi aku masih boleh p keje pakai baju kurung lg tau.. Xde la plak gambar untuk share kat sini..

Minggu lepas ada p scan kat hospital. Yela, aku ni berisiko sket sebab LLP (Low Lying Placenta). So, setiap 3 minggu kena p hospital la buat checkup. Masa scan tu ada la tnya doktor. Boleh nampak ke jantina baby saya ni?
Agaknya boleh.. Jap kita tengok yer..
Doktor pun cari la punya cari.. Aku x bape nak pasti sangat camne rupa dia.. Doktor tu cakap baby kamu ni perempuan ni..
Sure ke cakap doktor ni?
Ntah la.. Tapi kan mak aku pun ada cakap yang anak aku ni ppuan..
Hehehe
Xkisah la dia ppuan ke lelaki ke asalkan lahir selamat dan sihat sudah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...