Monday, September 21, 2015

Pesanan sesama muslim

Assalamualaikum  semua tolong pastikan benda nie diviralkan .

Pagi tadi terima pesanan dari Whatsapp group Ustaz Zainudin dari Jabatan Agama Islam Selangor , dia suruh sebarkan perkara ini .
Puak yahudi dengan sengaja telah membina beberapa website untuk menyebarkan maklumat yang salah mengenai Al-Quran dan Hadis , dengan itu sila berhati-hati terhadap websites berikut & beritahu sahabat lain .

1) www.answering-islam.org
2) www.aboutislam.com
3) www.thequran.com
4) www.Allahassurance.com

Tolong kirim pesanan ini kepada seramai muslim yang boleh kerana jika tidak mungkin ramai orang islam akan mendapat maklumat yang salah mengenai agama Islam .

Tadi ada mintak ustaz kat UM check . Dia kata betul . Paling bahaya adalah AnsweringIslam .

Minta Perhatian !
Jika dengar lagu "It Will Rain" by Bruno Mars , JANGAN ikut nyanyi sekali . Ada sebaris lirik yang membawa kita ke arah MURTAD !

Eloknya tak payah dengar langsung lagu tu .
Ini lirik nya :-
There's no religion that could save me
(tiada agama yang boleh selamatkan aku)

No matter how long my knees are on the floor
(tak kira berapa lama aku berlutut di lantai)

TIADA AGAMA ?
Hati-hati ! Allah MURKA , sebab kita terlena oleh lagu-lagu barat yang enak didengar . Tapi tak faham erti nya . Tolong sebarkan jika anda sayangkn Islam .
Ada 2 pilihan untuk anda .

1. Biarkan di dalam moment anda tanpa bermanfaat untuk org lain .

2. Anda sebarkan pada semua kenalan anda . Rasulullah bersabda "Barang siapa yang menyampaikan 1 (satu) Ilmu saja dan ada orang yg mengamalkan , maka walaupun yang menyampaikan sudah
tiada (meninggal dunia)dia akan tetap memperoleh pahala

*Buat semua yang punya FB . Tolong block fb yang bernama "Rudy Yohanes Hutagalung" dan "Jasmine Always-Happy III (Dajjal)". Wanita Iblis yang terkutuk telah menghina NABI S.A.W dan mengatakan Nabi Muhammad adalah Nabi anjing !

Bagi yang punya HP tolong sebarkan teks ini ! Kalau yang tidak menyebarkan , sama saja membiarkan orang kafir menghina Nabi kita dan Agama !
DILARANG ! Menyanyi lagu 2NE1 dan EXO 'MAMA' kerana ada ayat dan latar yang tidak elok bagi seorang Muslim . CL (2NE1) membuat lagu 'CRUSH' solo CL memasukkan suara orang Arab mengaji dalam Al-Quran . EXO ada maksud yang tidak sepatutnya Muslim sebut , iaitu rap Kai yang mengatakan "Masukkan . Kami kafir,"itu maksud Rap Kai . Sebarkan sekarang . Sekiranya anda tidak hantar ,  itu bermaksud anda telah dibisik oleh syaitan Terpulanglahh . .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...