Tuesday, April 24, 2012

............................

Entry yang xtau nak bagi tajuk apa..

Baru2 ni pergi rumah member yang dah lama x jupa.. xla lama sgt x jupa dia. last jupa masa kenduri hari tu je.

Member: "Aik? Nape makin kurus ni? Akak nmpak hari tu berisi sket."

Aku: "Yeke akak? ...."

Memang makin kurus kot.. Sebelum ni berat aku 45 sekarang dah turun 43. Orang kata sepatutnya lepas kawin badan mesti makin naik. Yer x? Aku lak lain.. Makin turun plak..

Agaknya sebab RINDU kot..  Buat masa ni aku ngan husband tinggal berasingan.. Aku kat KL, Dia kat Melaka. Hujung minggu baru jupa. Sekarang ni dia masuk hutan (maklumla ATM). So, mungkin 2 minggu kitaorg x jupa.. Kalau pergi operasi lagi la.. Dengar2 sampai 3 bulan.. Huhuhu.. Siksanya..

Aku dok usha gak keje2 kat Melaka tu.. Tapi cam x berapa nak menarik cam kat KL ni. Atau aku ni yang takut nak bertukar tempat kerja baru? Maklum la aku x pernah tukar kerja sejak aku habis study dl. Kalau aku tinggal kat Melaka ni pun satu hal jugak sebab aku xde lesen. Susah lah nak gerak p mana2 nnt. Xkan nak harap dia je yang escourt aku 24 jam?

Kadang2 terfikir cam nak benti keje je. Jadi full time house wife. Mesti best kan? Boleh jaga makan, pakai suami kita. Tapi... Kalau dia sorg je yang keje mesti susah.. Dah la aku ni bnyak hutang.. Hutang rumah la, hutang keta la, ptptn lagi..

Tengok orang buat bisnes online dari rumah rasa cam best je kan?
Ermm... Apa bisness yang aku boleh buat yer?....

Ok lah.. ni je entry untuk hari ni.. sekadar luahan perasaan yang terbuku dalam hati.. hehehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...