Friday, April 13, 2012

Hangat-hangat taik ayam


Dah lama aku x update blog ni kan? Hangat - hangat taik ayam je ke aku ni? Korang tau ke apa maksud hangat - hangat taik ayam ni? Kepada sesapa yang xbape nak tau meh sini aku bgtau. Maksud hangat-hangat taik ayam ni ialah: Melakukan sesuatu dengan sungguh-sungguh hanya pada permulaan.  Lama kelamaan, ditinggalkan apabila sudah mula bosan.

Aku x update blog ni bukan sebab bosan. Tapi xde idea.. Itu pun di kira hangat - hangat taik ayam ke? Hehehehe..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...