Friday, April 27, 2012

I LOVE U FOREVER

Kuar makan tengah hari ngan sorang client. Memang agak selalu kuar ngan dia. Kitaorg pun agak rapat lah.. Masa tengah makan dia tnya..

Client: "U balik Melaka x hari ni?"

Aku: "I x balik. Husband I masuk hutan.. 2 minggu"

Client: "Apa? Masuk hutan?"

Dia pelik..

Aku: "Biasa la.. Askar.. masuk hutan, redah hutan.. biasa la tu.."

Client: "Oooo..."

Diam sekejap.. tengah menjamu selera.. Aku makan nasi ngan kangkung goreng + sup cendawan + kentang goreng + udang goreng.. Dia lak makan mee cina kot.. Lupa lak aku nak tnya dia makan apa tadi.. Sebab lapar sangat kot..

Client: "U x takut ke husband U ada org lain?.. Yer la.. U kat sini... dia kat sana.."

Aku: "Masa belum kawin lagi ada gak fikir pasal tu.. Tapi sekarang dah x fikir dah.. I percaya kat dia.. Hehehhe"

Client: "Macamana pulak dengan dia? Dia x takut ke U ada orang lain?"

Aku: "Yang tu xtau la plak.. Tapi xpe.. I sayang dia sorg je.. "


Pastu kitaorg 2-2 gelak.. Hehehehe.. Memang aku sayang dia sorg je pun..

Pe khabar la sayang aku kat hutan tu yer..

Lagi entry layan perasaan... Hehehe.. TQ kepada sesapa yang sudi baca..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...