Friday, January 3, 2014

Dah 7 tahun blogging. Tapi nape x femes macam Blog Abg Ben?


Pejam celik.. Pejam celik.. Dah masuk 7 tahun pun umur blog ni..
Lama dah tu.. Tapi nape blog ni x femes macam blog Ben Ashaari pun?
Hahaha.. 

Kan2? Sepatutnya blog ni mesti la lagi femes dari Blog tu sebab blog Ben Ashaari tu baru je 6 tahun. 
Hehehe.. Xpe lah x femes pun.. Asalkan ada yang sudi melawat blog ni pun dah mencukupi.
Akak buat blog ni bukan untuk femes atau untuk cari duit tapi untuk berkongsi tentang apa-apa jer yang terlintas di hati nurani ini..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...