Saturday, January 28, 2012

Hobi Baru?

Jumaat lepas.. 21 - 1 - 2012. Aku balik kampung. Cuti 3 hr. Bas aku pukul 12 malam. Tapi, pukul 7 aku dah tercegat kat situ. Maklum la.. tempat keje around situ je. Malas nak balik rumah dah. Buat penat je.. Aku pun round2 la kat sekitar Plaza Central tu.. Sebelum ni terkenal ngan nama Puduraya. Aku masuk satu kedai buku.. Aku ternampak 1 novel.. Murah je.. Harga dia RM19.90. Tajuk dia Ombak Rindu.. Penulis nya Fauziah Ashari. Aku pelik sket.. Sebab harga dia cam murah..

Salegirl tu nmpak pelik la kot aku asyik dok terkebil2 tengok harga dia..
Dia pun kata.. "Ni novel lama tapi di cetak dengan kulit baru.. Kalau nak akk boleh bagi RM19 je. "
Aku pun xbanyak tnya lagi.. Beli je la..

Aku pun start la baca buku tu. Makin lama makin best plak.. Sementara dok tggu bas aku nak jalan. 1/3 dari novel tu aku dah baca.. "Wow.. So impress dengan kelajuan pembacaan aku!"
Cite Ombak Rindu tu aku habiskan dalam masa 3 hari je.. Dan baru -baru ni aku kenal dengan sorang lagi penulis.. RAMLEE AWANG MURSHID.

Sempat beli novel dia yang bertajuk 9 NYAWA.. Saja2 beli.. sebab nama penulis tu mcam familiar tapi xtau dengar kat mana.. Bila dah mula baca terasa cam nak baca lebih banyak novel tulisan penulis ni..

Hari ni plan nak p cari novel baru:
Tempat sasaran hari ini ialah.....

114 Jalan Tuanku Abdul Rahman, 50100 Kuala Lumpur, Kuala Lumpur Wilayah Persekutuan 03-2692 4416

http://maps.google.com.my/maps?hl=en&tab=wl

Credit kepada: Paripari Cumel sebab menrekemenkan tempat ini dalam entry dia...

4 comments:

Anonymous said...

ooh, baru berjinak-jinak baca novel rupanuya....

Shuhaida Subri said...

Hahaha.. Tu la.. dulu selalunya tertnya2.. camne member2 ni boleh dok melayan novel sampai boleh lupa nak makan.. Sekarang baru faham..

Unknown said...

haha gian kang kak sue.bahaye! :)

Cik Penulis said...

Hai, shu. Bestkan bila dah start membaca ni. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...