Thursday, September 22, 2011

McDonald's: FREE Smoky BBQ McShaker



Hari ni balik keje tadi tiba2 lak terasa nak makan McD.
Pi la beli GCB set besar. Memang suka GCB pun..
Sebelum ni kalau beli McD selalu beli regular je..
Sejak berkenalan ngan SMOKY BBQ McSHAKER ni la baru berubah selera beli set besar.
Tapi hari ni, malang betul.. Dorg dah x bg pun SMOKY BBQ tu..

Di ringankan la mulut untuk tanya budak kat kaunter tu..
"SMOKY BBQ tu dah xde ek?"
"Aah.. Dah xde"

Sedey aku.. SMOKY BBQ dah xde..
Xde nikmat dah la aku nak makan fries lepas ni..
Aku suka fries ni pun sebab SMOKY BBQ je..
Lepas ni beli set regular balik la nmpak nya..
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...