Thursday, September 15, 2011

Nak Beli Cucur Udang Yang Best?


Ali bengang gile bila dia dapati cucur udang yang dibeli takde seekor udang pun kat dalamnya.

Lalu dia pun pi balik kat gerai makcik jual kuih tuhh ngan panas hati tanye kat makcik yang jual tu.

"Makcik pasal apa cucur udang ni seekor udang pun tak dak?"

Makcik yang jual tu pun dengan selambe ayunnye menjawab:

"Abih tu yang hang pi beli cuchoq badak ada tak badak kat dalamnya?

Cam ne plak ngan Chucoq Kodok?

Ada tak kodok yang melompat ataiihh Hang?

Ali rasa macam nak bunuh diri dengan jawapan yang diberi makcik tadi.

Mangkuk hayun punya Makcik!
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...