Saturday, March 16, 2013

Lagu Tema Drama Bukan Untukmu


 Aku start suka lagu ni masa mula tengok Drama Bukan Untukmu kat TV9 pukul 10-11 pagi setiap Isnin sampai Jumaat. Best gak drama ni tapi aku x sempat nak habiskan menonton sebab dah nak start keje dah. Huhuhu..

Tajuk lagu ni Di Penghujungnya.
Nyayian Iqa Mentor

Bila setiap tutur kata yang kita ucapkan
Lebih menyakitkan sayang
Tiada akhirnya bertengkar dalam kecewa


Mungkin perasaan cinta yang dulu dibangga
Kini sudah hilang sayang
Janganlah cuba memaksa hati yang tawar


Tak guna lagi
Engkau dan aku
Berpura pura masih bersatu
Sedangkan dua
Muka bertentangan
Suatu penyeksaan


Tak guna lagi
Untuk ku terus
Berpaut janji
Yang telah lupus
Perjalanan kita
Mungkin sudah tiba

Di penghujungnya

Mungkin perasaan cinta yang dulu dibangga
Kini sudah hilang, sayangg
Janganlah cuba memaksa hati yang tawar


Ku doakanmu dapat ketemu seorang insan yang lebih baik dariku
Doakan aku dapat ketemu cinta yang lain untuk menemani hidup


Tak guna lagi
Engkau dan aku
Berpura pura masih bersatu
Sedangkan dua
Muka bertentangan
Suatu penyeksaan

Ref: http://liriksemualagu.blogspot.com/2012/03/lagu-tema-ost-bukan-untukmu-tv9-ratu.html#.UUPKpsr8jIs

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...