Wednesday, March 13, 2013

Lagu Tema Drama Kerana Lelaki Itu

Ni lagi satu lagu yang aku rasa best di dengar.
Lagu ni aku dengar dalam drama Kerana Lelaki Itu di TV9 dalam slot RATU.




Lirik lagu Tentang dirimu

Diriku bagi dirimu seperti asing
Tak berguna tak membahagia
Padamu hanyalah beban

Tuhan tahu apa yang terjadi
Antara kau dan aku

Chorus:
Kau takkan tahu apa hatiku
Yang selalu derita kernamu
Dan kau takkan rasa apa yang ku rasa
Semenjak kau hadir hidupku
Sering saja untukmu tentang dirimu
Tak pernah untukku

[Music]

Mereka lihat masih lagi aku
Menantikan mu
Yang aku tak tersedar lagi dengan sikapmu terhadapku
Namun aku sebenarnya aku tak seperti yang kau tahu

[Ulang Chorus]

[Music]

[Ulang Chorus]

Tak pernah untukku


IKLAN:-

PELUANG TAMBAH PENDAPATAN BERMODALKAN RM0

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...