Saturday, March 16, 2013

Sayangkan Anak Tinggal-Tingalkan

Ada pepatah yang menyatakan
Sayang anak tangan-tangankan
Sayang isteri tinggal-tinggalkan

Macamana kalau kita sayangkan anak tinggal-tinggalkan?
Aku akan start keje mulai 19hb ni.
Mula-mula dulu fikir nak hantar anak yang baru je umo 2 bulan ni kat nursery.
Tapi mak aku lak x setuju.
Dia kata x harap.
Sebab sekarang macam-macam kes penderaan berlaku kat baby.
Dia risau kalau 1-1 nya cucu dia ni kena dera.
Jadi, dia nak jaga.
Aku pun nak cakap apa lagi dah dia nak jaga.
Redha je la..

X dapat nak bayangkan macamana bila aku balik KL nnt sedangkan dia kat Kedah.
Mama sayangkan sangat anak mama ni..
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...