Thursday, March 28, 2013

MARALINER: Teman Destinasi Anda


Pernah x korang p website ni?
Pernah x korang register kat website ni?
Pernah x korang beli  tiket kat website ni?

Haa.. Ni aku nak cite la ni..
Sekarang ni aku kan selalu balik kampung. Boleh di katakan tiap-tiap minggu je mesti balik.
Oleh sebab malas nak p beli kat kaunter, aku pun register lah kat website di atas ni..

Mungkin sebab aku ni dah biasa membeli online, x de la pulak keraguan untuk aku membeli tiket secara online kat website ni.. Sampai setengah jalan je. Sistem website ni jadi apa tah.. Tup2.. Kuar message cakap " Transaction Status : Unsuccessful".
Ni yang buat aku gabra ni. Dah la duit dalam akaun dah kena potong.

Aku pun dengan panas hati pergi la cari email customer services dia ni..
Mulakan lah mengarang email dengan perasaan yang membara-bara...

Alhamdulillah, cepat gak dorg amik masa untuk reply email aku ni..
Aku tengok dalam 20 minit la.
Dorg kata transaction aku fail sebab " due to session time-out error during the transaction process".
Ok.. Klu camtu bila plak nak refund aku punya duit?
Dorg kata "your money will be automatically refunded back to your account by your bank account service provider within 2-4 working days subject to the bank refund procedures".

 OKlah kalau macamtu.. Kita tunggu lagi 2 hari......

2 comments:

shida said...

ada acc kt maraliner nie....tp xpenah beli tket online...juz online unt cek tiket ada lg ke x..heee~~~

gud lak dptkn blek refund tuh!!
:)
~~

Shuhaida Subri said...

Huhuhu... selamat mendapat balik la refund tu.. RM35.20 pun dah boleh lepas makan lunch bape hari dah tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...