Friday, December 30, 2011

Impian..


Aku cari gambar pasal impian tadi kat google.
Dalam banyak2 gambar yang kuar aku pilih gambar ni..
Ada kena mengena ngan impian ke?

Pejam celik, pejam celik dah nak masuk tahun baru pun..
Hari last aku keje untuk tahun ni..
Wah.. hah.. hah.. Cepat gile.. Dah makin tua.. Dah tercapai ke impian korang tahun ni?

Apa impian aku tahun ni ek?
Dah lupa dah mana aku letak..
Tapi kalau zaman kanak2 dulu memang banyak la pasang impian. Hehehe..

Impian aku nak ada rumah sendiri dah termakbul.
Baru2 ni mak aku cakap developer dah hantar surat suruh p amik kunci rumah.
Tapi, aku masih belum ada masa nak p ambik rumah aku lagi.. Huhuhuhu..
Agak2 rumah aku cam gambar kat bawah ni ke x?


Cantik x korang rumah aku? Hehehe..
Sabar yer rumah.. Cuti nanti aku balik p ambik kau yer syg.. Duduk baik2 tau syg.. Hehehhe..

****NEW****
|Lip Stick Merah jambu|
|Pakar design kereta dunia!|
|Gile Internet?!|
|Kumpul duit poket!|
***********

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...