Saturday, November 1, 2014

AGEN DROSPHIP


Saya ingin mempelawa kepada anda yang berminat untuk menjadi Agen Dropship. Dengan menjadi agen Dropship berdaftar,  hanya perlu mempromosi produk, mengambil pesanan dari pelanggan melalui website/blog/facebook dan lain-lain cara promosi secara online.


APA ITU DROPSHIP?
Dropship merupakan model perniagaan yang melibatkan penjualan sesuatu produk atau servis dengan pengedar (dropshipper) hanya perlu membayar kepada pembekal berdasarkan produk dan servis yang dijual dengan kadar harga komisyen yang telah dipersetujui oleh kedua belah pihak.

Kaedah ini telah dikenalpasti berleluasa digunakan. Ianya juga memberikan kadar keuntungan yang tinggi kepada pihak pengedar (agen dropship) kerana tidak perlu melakukan perkara berikut:


a) tidak perlu tercari-cari/survey , bersesak-sesak dan tawar menawar untuk membeli stok

b) tidak perlu membeli stok dengan minimum quantity atau konsep borong (beli kuantiti banyak), yang tentunya memerlukan sejumlah kewangan yang besar yng melibatkan kos pos/ kos petrol/ masa/ kos parking/ kos tol dan lain-lain.

c) tidak perlu menyimpan stok dan menyediakan modal untuk pembelian stok.

d) tidak perlu tempat simpanan stok atau pejabat urusan yang tentunya memerlukan kos sewa bagi meletakkan semua stok

e) tidak perlu pack barangan, menyediakan consignment pengeposan, kos ke pejabat pos dan lain-lain urusan penghantaran

f) tidak perlu berurusan bagi semua workmanship item dan kualiti kontrol



Faktor-faktor di atas adalah sangat kritikal kepada pembekal (Dropshipper) , sementara semua pengedar (Agen Dropship) tidak terbeban dengan semua perkara di atas.

SYARAT MENJADI AGEN DROPSHIP KAMI ADALAH:
1)Latar belakang internet yang baik
2)Aktif, penyabar dan tidak terburu-buru
3)Sentiasa mempunyai hubungan komunikasi yang baik
4)Sentiasa membuat semakan (cross check)
5)Faham bahawa penghantaran adalah melibatkan 3 pihak



KEDAI------> PIHAK POS---------> PENERIMA


Sekiranya parcel telah di hantar (kami menggunakan khidmat poslaju, kecuali dimaklumkan perkhidmatan pos lain), tetapi tidak diterima dalam 3-4 hari bekerja seperti yang dinyatakan oleh pihak poslaju, ianya bukan lagi kesilapan/kesalahan pihak kami kerana pembayaran perkhidmatan Pihak pos telah pun dibayar dan Pihak pos perlu dipertanggungjawabkan sepenuhnya . Oleh itu, harap maklumkan kepada penerima untuk merujuk dengan pihak pos di talian 1300-300-300 dengan memberikan no consignment yang diberikan untuk tracking parcel. Semakan Online Juga boleh di buat . Langkah-langkah semakan online sila semak di SINI.

Penghantaran setiap SELASA,RABU,KHAMIS,JUMAAT kecuali dimaklumkan ada perubahan atas faktor keperluan lain atau kecemasan.


SEKIRANYA ANDA BERMINAT MENJADI AGEN DROPSHIP SILA :

email ke shuhaida767@gmail.com / whatsapp +60142685184

Terma dan Syarat serta bayaran komisyen terperinci diberikan kepada mereka yang benar-benar serious dengan emailkan NAMA ALAMAT dan No telefon.



Terima kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...