Saturday, June 15, 2013

Coretan dari atas bas ke sungai petani

Sekarang ni pukul 10 malam. Aku sedang on the way balik kampung untuk jumpa buah hati pengarang jantung. Memang ni rutin aku setiap hari jumaat. Aku akan balik untuk beejumpa dengan si dia.

Selalunya perasaan aku excited la. Cuma malam ni je. Agak risau sket. Mungkin sebab malam ni akubtinggalkan team aku untuk buat migration tanpa aku kot. Tu sebabnya hati aku berapa senang. Aki xtau lah nape sejak akhir2 ni. Issue kat kfh xpernah2 selesai.  Tensen betul. Mungkin sebab ni ramai yang pakat nak resign.

Ya Allah.. tenangkan dan amannkan lah hati ku ini. Kau permudahkankan migration malam ni tanpa sebarang masalaah. Kau permudahkan perjalananku untuk jumpa buah hatiku yang sedanh setia menanti.

Mia.. tggu mama balik yer.. I love u syg. Mama & abah akan cuba yang terbaik utk kita ber3 bersatu dibwah 1 bumbung.xyah mama ngan abah nak ulang alik melaka-kl-kedah lg kan?

Sabar kejap yer nak..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...