Monday, June 24, 2013

Maraliner

Bila bas sampai je kat tol duta. Aku dah terjaga dari tido. Puas boleh tido nyenyak tanpa ada gangguan. Rasanya aku akan terus guna maraliner untuk pilihan balik ke KL. Seat dia besar. Aku boleh duduk bersila atas tu. Perjalanan jauh sllnya memang memenatkan, melenguhkan dan segala macam me lg lah.
Paling penting untuk tido tanpa gangguan.
Kena ada baju yang cukup untuk tahan sejuk air-cond yer. Aku mesti pastikan aku dapat tido cukup sebab pagi tu aku kena kerja plak. Klu x tdo cukup macamana aku nak keje nnt. Ngantuk je..
Sapa nak book tiket online hari raya boleh book tiket kat sini yer.
Maraliner.com.my
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...