Thursday, June 13, 2013

Oral Aid Lotion - Ubat Untuk Ulser Mulut


Apakah benda ni?
Ada x sesapa yang tau kegunaan benda ni?
Kalau sesapa yang belum tau ni lah ubat untuk sakit Ulser Mulut.
Pernah buat entry pasal ulser mulut sebelum ni.
Boleh baca petua dan faktor ulser mulut kat situ.

Lotion ni plak untuk solution kepada sesapa yang malas nak amalkan petua2 tu.
Beli kat Farmasi Guardian. RM6.00 jer.
Ok la, lepas pakai mulut akan rasa kebas.
Sakit pun hilang.
Kalau x, nak cakap pun susah.
Sakit ni xhilang terus.
Kalau kita rasa sakit lagi boleh la sapu lagi ubat tu.
Rasa dia cam manis-manis.
Sedap gak la.
Selalunya ubat kan pahit.

Sesapa yang tengah sakit ulser mulut sekarang ni boleh dapatkan ubat ni di farmasi serta kedai ubat berdekatan k. 


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...