Monday, June 24, 2013

Oh jerebu oh kl

Masuk je ruang udara kl tadi hidung dah mula pedih. Kulit pun dah mula - mula gatal dah. Aku tengok kat luar bas nmpak mcm berkabus je..
Sampai kat stesen pudu tadi. Bila aku selak tengok lengan aku. Dah mula ada tanda merah-merah dah. Gatal merenyam. Aku harap sangat jerebu ni cepat-cepat la pergi jauh & hilang terus...
Selalunya kalau aku gatal-gatal, telan adezio sebijik dah ok. Tapi skrg nampak macam xde pape kesan je.. huhuhuhu...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...