Wednesday, November 16, 2011

BUTIK UNTUK DI AMBIL ALIH

Nak tolong member buat iklan jap k..

Iklan (1)

Saya mempunyai butik untuk di ambil alih area di pandan indah.
Butik ini mempunyai pelanggan tetap, menjual peralatan jahitan,menjual pakaian ready made, menerima tempahan pakaian dan alteration..
Butik ini berdekatan dengan bank, kawasan perumahan dan berhadapan jalan raya..
RM40000 untuk ambil alih perniagaan ini jika berminat bleh hubungi saya 0172600963(ili) untuk maklumat lanjut..







Iklan (2)



Saya memberi perkhidmatan untuk mengajar anda cara membuat dn menjahit pakaian dan manik.
Saya boleh mengajar pattern manik aper yg anda suka dan menjahit baju aper yang anda suka dan meletakkan bayaran hanya rm20 untuk sehari.. Anda cuma perlu membawa kain anda sendiri dan barangan peralatan jahitan yg lain akan di berikan secara percuma. Jika anda berminat dan mempunyai sebarang pertanyaan hubungi saya di no yg tertera..

0172600963(ili)

OK.. Tu je. Sesapa berminat boleh contact k. Jgn malu2.. ^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...