Saturday, November 19, 2011

Forteen Berdua Bersatu



Kenapa cinta kita
 Selalu saja diduga
 Bagai ada tak merestu
 Kita berdua bersatu
 Atau mungkin kau dan aku
 Ditakdir untuk berpisah
 Walaupun melawan arus
 Kita berdua bersatu

Seringkali ku mendengar
 Patah tumbuh hilang berganti
 Tetapi ku tidak mahu
 Cinta selain darimu

Chorus
 Jika denganmu salah
 Ku tak mahu yang benar
 Jika denganmu rebah biarlah ku tercalar
 Walau dilanda badai
 Ku sanggup kerna ku mahu
 Kita berdua bersatu

Jika denganmu kabur
 Ku tak mahu yang jelas
 Jika denganmu hanyut
 Biarlah aku lemas
 Walau dilanda ribut
 Ku sanggup kerna ku mahu
 Kita berdua bersatu

Seringkali ku mendengar
 Patah tumbuh hilang berganti
 Tetapi ku tidak mahu
 Cinta selain darimu

Aku suka lagi ni sekarang. Asyik ulang2 dengar je lagu ni 2-3 hari ni.
Dah lama lagu ni play. Tapi, biasa la aku ni ketinggalan zaman sket bab2 hiburan ni. Hehehe
Bila di reviewkan balik lirik kat atas ni..

Kesimpulannya.. mungkin sebab ni la kot remaja sekarang banyak rosak..
Kalau dah yang x betul pun x ikut gak.

p\s: Aku dengar sebab musik dia best. Tu je. Lirik aku jarang amik pot.
http://www.enciknakal.com/2011/10/lirik-lagu-berdua-bersatu-forteenvideomp3.html
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...