Thursday, November 10, 2011

MENGHITUNG HARI #4 - Tarikh kenduri =D

Di kesempatan balik kampung hari tu, sempat jugak la adakan famili meeting untuk decide tarikh kenduri kawin aku tahun depan. Exited ada, Susah hati pun ada ni. Haish!!

Keputusan dari meeting tersebut:- 


Tarikh kenduri rumah aku:- 10-03-2012 (Sabtu)
Tarikh kenduri rumah dia:-  11-03-2012 (Ahad)


Biar betul!
Lagi 4 bulan je. 
Aku baru tempah baju je. Lain2 sume belum buat lagi. Plan pun belum lagi.. Adoyaii!!


Akad nikah kat masjid hari yang sama ngan kenduri. Mungkin sibuk sket. Tapi save budget. Xyah nak buat kenduri 2-3x. Yer x? Aku kalau boleh memang nak save budget!

Duit ooo duit.. Mana kau duit? Aku dah nak kawen nih! 


Kalendar dan cuti sekolah 2012

6 comments:

nurkaloi said...

wahhh kawen kawen
takpe sis
kita elok saving and bersderhana kann
pape punn gud luck ! rancang cepat2

Shuhaida Subri said...

Xbape nak pandai bab2 planning nih.. Mintak tolong mak ngan mak cik je.. Huhuhuhu..

Kayu Manis said...

saya terlebih dulu nak ucap selamat melangkah ke alam perkahwinan ye...semoga selamat semuanya..

SumeSakan said...

wahh bakal pengantin baru...yup btul2..besederhana sudah...yg penting hidup lepas berumah tangga tuh...seyes pakai banyak duit...ekekeke..jimat2 dahulu orang tua2 cakap...ekekeke

Shuhaida Subri said...

Cinnamon: Tima kasih.. Amin! Harap sume berjalan lancar.

SumeSakan: Tima kasih bagi nasihat & pandangan k.

Salina Mat Isa said...

tahniah,dh x lame tu..plan la elok2,awal2,baru x pening kepala nanti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...