Sunday, November 13, 2011

Tokyo Dogs


Cuti raya haji lepas aku ambik manfaatkan untuk layan cite ni ngan adik aku. Maklum la xbanyak benda nak buat. Hari2 asyik hujan je. Nak p mana2 pun x boleh.

Cite ni ada 10 Episod je. Xbanyak pun. Lakonan Shun Oguri sebagai Sou, Hiro Mizushima  sebagai Maruo dan Yuri Yoshitaka sebagai Yuki. Kisah tentang Sou seorang detektif yang sedang menjejaki seorang penjahat bernama Jinno. Jinno ni yang bunuh ayah dia. Sebab tu dia marah sangat kat Jinno ni. Sou detektif dari New York dan di tugas kan ke Jepun. Di Jepun barula berpasangan dengan Maruo bukan pasangan cinta yer adik2.. hehehe. Dorg ni memang suka berdebat antara 1 sama lain. Tapi tetap pasangan yang hebat! 1 hari di tempat serbuan dorg berjupa ngan sorang awek ni. Yuki. Dia hilang ingatan. Sou rasa Yuki ni ada kena mengena ngan Jinno. So, dorg jaga Yuki ni semantara nak tunggu ingatan dia pulih...

Nak tau cite seterusnya?
Sila download sendiri yer... Hehehe..

http://www.dramacrazy.net
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...