Tuesday, November 1, 2011

1.11.11

Tarikh cantik hari ni. Aku bagun awal.
Terpaksa bangun awal. Sebab nak siapkan keje yang dah lepas due date. Adoi.. Sakit kepala aku kalau fikir pasal kerja yang x pernah habis2 nih.. Lagipun jumaat ni aku dah mntak cuti awal sebab nak balik kampung. Nak sambut raya haji ngan famili. Xpernah aku x balik kampung time raya. Aku rindu kat mak ngan ayah. Kalau korang nak tau aku tiap2 hari call mak ngan ayah aku. Xlama pun cakap. Kadang 5 minit pun x sampai. Walaupun x lama tu cukup buat diorg bahagia tau x? So, korang mesti buat!

Sempat gak usha-usha myMetro. Ye la, aku jarang sempat tengok berita. Balik rumah je dah pukul10. Letih. terus tdo. Bangun esok p keje lak. Tu je la rutin hidup aku hari2. So, kalau aku x baca berita online nnti aku ketinggalan la. Sambil2 dok usha tu aku nmpak berita ni:-

Soseh Soseh: Abby positif putus cinta


Kesian lak dengar. Aku sensitif sket dengar cite pasal2 putus cinta ni. Mungkin sebab aku dah pernah lalui. Kepada sesapa yang sedang putus cinta. Harap korang tabah la k.

Berita kedua aku baca:-

Lapan cedera akibat kereta api berlanggar dengan lori tangki


Baru je plan nak balik kampung ngan kereta api. Sebab dah lama x naik kereta api. Tawakal je la kan?

6 comments:

Nurrul Hazieqah said...

hmm , harapbersabar sajalah.. dugaan hidupp :)

ajal dan maut ditangan Tuhan :)

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

putus cinta?
sakit giler :(

tarikh hari nie mmg cantik :)

nurkaloi said...

hahah insyllh kereta api slmat jerk nak naik

Ujie Othman said...

putus cinta..mungkin Allah nak beri yg lebih baik dr sblmnya.

keretapi accident..sungguh dasyat..sampai bergegar tmpt tu dek letupan.

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow...follow pakjoe blk tau hehehe

aiman mania said...

yhidup di perantauan...ermm..macam2 tragedi2 yg tak diingini berlku kan?aisshh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...