Monday, December 10, 2012

Minggu ke 33

Cepat betul masa berlalu..
Pejam celik pejam celik dah masuk minggu ke 33 pun.
Rabu ni aku ada check up dengan Hospital Ampang. Harap2 semuanya ok..
Kalau x ok kena la aku masuk wad sampai bersalin.
Kalau masuk wad sampai bersalin best ke? At least aku xyah fikir bila aku nak start ambik cuti yer x?
Hehehe..

Tapi kalau aku x kena masuk wad. Bila aku nak start cuti ni?
Dah la duduk kat sini sorang2.. Jauh dari family, jauh dari husband. Kalau la di buatnya aku nak terbesalin kat sini mcmana?
Kalau boleh xnak la anak aku ni jadi anak KL.
Mama & Papanya org Kedah mst la jadi anak jati Kedah jugak. Hehehe

Nampaknya kena google untuk cari tips untuk start cuti bersalin ni.. Hehehhe

2 comments:

Nur Baiyah said...

semoga selamat n semuanya berjalan lancar..jaga diri baik@@..
Anyway salam perkenalan

Shuhaida Subri said...

terima kasih.. salam perkenalan dari sy juga ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...