Tuesday, December 18, 2012

First time masuk wad

Hari ni awal2 pagi lagi aku ngan husband dah terpacak kat hospital Sungai Petani.
Sepatutnya semalam lagi aku dah kena masuk wad. Tapi aku saja xnak masuk awl2. Nak makan laksa mak aku dl sebelum p sana. He3..

Sampai je sana aku terus p lobby. Kat situ ada pendaftaran. Bila p sana ktorg pun bgtau la kata nak masuk wad. Pekerja tu soh aku p terus kat dewan bersalin, pastu tunjuk surat refer dari Hospital Ampang ni.

Ktorg pun buat la apa yg pekerja tu suruh. Seb baik style Hospital ampang ngan hospital sungai petani lebih kurang sama. So, senang la nak cari.

Masuk je dewan bersalin. Bagi je apa yg diorg nak. Surat refer, buku pink, ic, pastu buat check up sket apa yang patut, air kencing, tekanan darah, kepekatan darah, jantung anak, pergerakkan anak. Lepas je buat semua check up tu aku pun di tolak masuk wad.

Aku masuk wad kelas 3 sebab dorg cakap katil kat wad kelas 2 xde kosong. Tu yang buat husband aku bising sket tu. Tapi nurse tu cakap dia akan tukar aku masuk kelas 2 kalau ada 0.

Hari pertama aku kat wad ok je. Xbanyak benda boleh buat. Aku tido je. Hehehe... Penat jalan jauh semalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...