Saturday, December 15, 2012

Minggu ke 34

My baby dah masuk 34 minggu dah...
Dan semalam jugak anniversary kitaorg yang ke 9 bulan.. Hehehe
Cer tengok ticker lilypie kat sebelah tu..
Baru je semalam try buat.
Walaupun terhegeh2 gak nak pasang kat blog ni.

Kejap je kan masa berlalu..
Tiba - tiba dah rasa berat sangat dah perut ni..
Nak gerak pun malas.
Kalau tido lak nak bangun pun malas.

Kalau ikut perhitungan doktor.
Cukup je 37 minggu boleh la aku jupa ngan org baru aku ni..
Hehehe.. Excited pun ada.. Nervous pun ada..

Ya Allah.. Kau permudahkan la segala urusanku di dunia ini..
My husband cakap dia dah dapat cuti sampai 21.1. ni untuk teman aku kat hospital.
Lega aku dengar. At least masa aku nak operate dengan masa aku lepas operate tu boleh la aku tengok dia.
Harap - harap.. aku masih boleh tengok dia...

3 comments:

suria lekatlekit said...

semoga di permudahkan semuanya.. :D

Syamimi Saad said...

moga Allah permudahkan utk berjumpa dgn orng baru tu.. :)
kenapa kena operate?

tag awk blh?

http://hanyadihatiku.blogspot.com/2013/01/25-random-facts-about-me.html

Mimie said...

salam kenal n singgah dr blog mimie najib...

semoga dipermudahkan segalanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...