Sunday, October 30, 2011

Hagemaru - Tips berbelanja dengan berjimat cermat

Hehehe.. sapa suka tengok cite ni?
Bagun je pagi.. Bukak TV ada cite ni.
Aku memang selalu tengok anime.
Xkira la cite apa pun. Sume aku layan je.

Kali ni nak cite pasal Hagemaru.
Hagemaru ni nama budak botak gambar kat atas tu.
Dia anak tunggal kepada sepasang suami isteri.
Keluarga diorg ni memang kedekut gile.
Macam2 tips berjimat cermat yang akan korang dapat kalau tengok cite ni..

Klik sini kalau nak baca pasal Hagemaru ni dalam Wikipedia.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...