Friday, August 26, 2011

Aku ada adik baru.

Ni dia adik baru aku..


Hehehehe...
Comey x?
Ni gambar ikhlas dari google.
Kalau korang nak tgk betul2 kena datang rumah la.
Lagipun, ada pantang larang cakap xelok tangkap gambar haiwan kesayangan ni. Nt dia hidup xlama.

Masa aku sampai kat rumah hari tu,
aku ada nampak sekor kucing ni dok main2 dalam rumah.
pelik gak sbb ayah aku selalunya x bape suka kucing

aku pun tnya la mak..
anak baru ke ni?
mak kata yer...
wah.. bestnyer..
aku pun amik la dia dukung..
manja giler..
ni yg buat aku geram ni..

mak cakap hr tu mak dia beranak 3 ekor,
2 ekor lagi kena makan ngan bapak dia,
tgl je la dia sekor,
sbb tu la mak ambik bela dia.

ayah x marah ke bela kucing ni?
mak kata x, sbb dia ni rajin tangkap tikus.
ayah aku mmg suka kalau kucing yg rajin tangkap tikus nih..
hehehe


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...