Monday, August 8, 2011

Weekend yang BUSY!!!

Xsempat nak update blog weekend lepas. Busy sangat. Maklum la baru lepas lega demam. Hehehe.. Hari sabtu lepas, bersemangat pergi shopping barang nak buat kuih raya. Xpernah2 bersemangat camni. Yer la, tahun2 sebelum ni asyik beli je. Xtau nape tahun ni, terasa cam nak belajar buat sendri plak.

Bayangkan, pkl3 pagi bangun. Buat kuih.. hehehe.. Kalau hari lain, nak bagun sahur pun malas.
Setelah berhempas pulas menyiapkan kuih.. Akhirnya siap lah dia.. Xde gambar la plak untuk letak kat sini.. Sebenarnya malu nak interprame kat sini.. Sbb xbape nak menjadik.

Rasanya ok, manis, lembut sume ada. Tapi rupa dia tu xbape cantik.
Tu baru percubaan pertama.
Ada masa nnt nak try lagi.
Kali ni harap mesti cantik & sedap biskut tu.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...