Tuesday, August 2, 2011

Khairul Fahmi Che Mat : Hero Harimau Malaya Putus Tunang?!!!

Aku ni kurang minat sket hal ehwal sukan nih. Walaupun, orang cakap pasukan tu bagus, pasukan ni bagus aku langsung x amik pot. Apa yang aku tahu, berkebun kat Farmville pastu pastikan semua pokok2 yang aku tanam x mati pastu hantar la balik hadiah2 yang member2 aku bg tu.

Apa yang aku melalut kat sini ni kan?
Mana cite pasal Khairul Fahmi ni? Hehehhehe
Td tu baru intro..

Cite dia mcamni. Aku baru je start kenal goalkeeper malaysia yang sorang tu. Khairul Fahmi Che Mat atau orang panggil dia Apek. Mmg x minat nak tgk bola. Tapi lepas Sygku pujuk suruh tgk jugak, So, tengok lah.. Masa tu perlawanan Malaysia Vs Singapura kat Stadium Bukit Jalil 28 Julai 2011. Bila dah tengok tu, mmg kagum la kat dia. Best tengok aksi dia menghalang gol lawan dari menerobosi gol Malaysia. Sebenarnya yang aku nak cite ni bukan pasal perlawanan kat Bukit Jalil tu tapi sebab ni....

Semalam bila aku bukak je 1 blog ni aku tertarik ngan 1 post ni "Khairul Fahmi nekad putus tunang". Secara on the spot, jari aku terus klik kat link tu dan baca dan baca dan baca.... Ni dia link utk post tu. Kalau nak baca dari Mymetro pun boleh gak.

Bila dah baca, mula tertnya tnya.. Sapa si Elia ni? jejariruncing? So, mula la buat research and trus research.. So, dapat la cari blog, Facebook FanPage siap ngan akaun twitter lagi.. Hahahaha... baru puas hati..

Bila baca blog si Elia ni, rasa sedih gak bila tengok kisah cinta diorg berakhir macamtu je. Apapun doakan yang terbaik untuk diorg berdua.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...