Saturday, August 20, 2011

Hari ni dalam sejarah


Hari ni awal buta lagi aku melayan kebun aku kat Farmville.
Lepas boring kat Farmville aku rasa mcm nak cari template baru je untuk blog aku. Touch up apa yang patut dengan rasanya bangga nya..
Hehhehe... Cantik sudah blog aku nih..
Siap ngan tagline lagi.. "Blog yang fleksibel dan serba boleh".. hahahha..
Header je belum ada.Masih belajar lagi cara2 nak buat header ni..

Lepas buat apa yang patut kat blog aku tu,
Tiba masa untuk layan cite member2 plak..
Malas nak jalan cari 1 blog ke blog yang lain..
Guna Google Reader je.

Tiba2.. Nape bnyak sangat tajuk "BEN ASHAARI NAK BLOG DENGAN SEGERA" ni? Pelik jugak... Baca lah salah satu post tu.. Dah x ingat dari blog mana. Terus, macam berminat nak join.. Lagipun, tempoh sampai pkl2 je. Time tu baru pkl1.30 mcm tu kot.. Ermm.. best gak! Ni dia ENTRY yang aku buat. Aku rasa ok jugak kalau join segmen mcmni. Boleh gak meramaikan lagi kawan2 untuk blog aku yang x seberapa ni.

Rupa-rupanya entry tu x sampai situ je. Ada lagi kesinambungannya.. Cewah! Ayat!
Sesapa yang dah join segmen first tadi kena cari pulak 10 blog atau lebih sebagai blog pilihan diorg. Aku pun post la lagi satu ENTRY. Hehehehe

Yang terharunya sebab ada gak blog2 yang pilih blog aku yang xseberapa ni sebagai blog pilihan dorg.. Touching! Sob.. sob.. sob..

1. miss inna
2. Nuur Mutiara
3. Shiro Petta Petto
4. A.I.N.S.Y.A.H

2 comments:

Falling . said...

tahniah sbb di pilih ;)

kalau berminat bule add fb gugu supercerdik ;)

nurul atikah said...

hehehe. main laa cityville! (;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...