Thursday, August 18, 2011

SEGMEN : Personaliti Blogger Mengikut Jenis Darah


Darah A [ Farmers ]
Mereka berdarah jenis ni memang seorang yang pemalu ,
bertimbang rasa , setia , tak pandai menipu , perahsia ,
sensitip , agak degil dan serius dalam hidup..


Darah B [ Hunters ]
Mereka berdarah jenis B seorang yang periang , mempunyai personaliti
yang tersendiri , pemalas , kurang sabar , tapi sangat passionate
*bersungguh-sungguh bila melakukan sesuatu


Darah AB [ Humanists ]
Mereka pandai menguruskan kewangan , cool and steady,
ceria , bijak mengawal emosi.


Darah O [ Warriors ]
Outgoing , expressive , passionate , ada ciri pemimpin ,
self-confident , sifat cemburu kuat , setia , sabar

SUMBER : dieylashaza.blogspot.com

Jenis darah aku pulak.. Rasanya AB. Hehehe.. Sebab ayah aku darah AB.
Belum pernah check darah lagi. Nak kawin nnt kot baru check. Hehehhe

Ni 1st contest yang aku teringin nak join.
Mungkin sebab simple kot.
Xremeh & complicated sgt.

Untuk join contest ni aku kena buat:

1. Follow blog dieylashaza.blogspot.com - Check!
2. Buat satu entry khas dan letak tajuk :SEGMEN : Personaliti Blogger Mengikut Jenis Darah - Check!
3. Paste header - Check!


4. Nyatakan jenis darah korang sama ada A , B , AB , O
[nak memudahkan aku buat ikut kump darah] - AB - Check!

5. Follow FanPage - Yg ni x sebab aku x jupa button dia. Lgpun xpaksa pun.

So, sume SETTLE!

8 comments:

Shuhaida Subri said...

testing comment with url
::Click Here

abghani said...

tk tahu jenis apa

Shuhaida Subri said...

@abghani : xtau tnya la ayah! hehehe

cik dila.. said...

hehe..nih segmen yunk bukan contest.
btw , thanks join.nti sy buat entry khas ye..^^

Shuhaida Subri said...

Owh.. yeke?
Hahaha.. apa2 je la..
Dah join pun.

EjAt_mU89 said...

darah A dtg melawat

idah_shi said...

hunter datang jenjalan sini :P

iameunicegm said...

the B blood visit here! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...