Tuesday, August 23, 2011

Korang nak tau x?

Korang nak tau x?
Korang kan.. Aku nak bgtau kan..
Blog aku ni dah ada ShoutBox..
Sekarang, kepada sesapa yang malas nak comment kat blog aku ni leh la tinggalkan jejak kat situ. Leh aku follow korang balik. Okeh? Tu je aku nak bgtau..

Aku ambik benda tu kat sini.
http://www.shoutmix.com
Xtau la ok ke x.
Kita tgk dah lihat je la.

Tapi kan?
Korang kan.. jangan la terus xnak komen kat blog aku nih... *SEBAB AKU NAK BAGI DUIT RAYA* untuk sesapa yang rajin komen kat blog aku nih...
Cewah!.. SERIUS nih! Hahaha..

Syarat2 untuk penyertaan?
1. Terbukak kepada FOLLOWER yang rajin meng"comment" kat blog aku.

Comment je tau x termasuk kat shoutBox.
Tu je syarat dia. Senang kan?!










3 comments:

Unknown said...

kak sue nak duet raye!!! hehe =)

Shuhaida Subri said...

ha... boleh2..

Belalang hijau Perisik said...

ada ja yg akan komen... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...