Sunday, August 28, 2011

Hadiah Raya untuk Mak ngan ayah..

Pejam celik, pejam celik dah 2 hari pun aku kat kampung...
Uish! Cepat giler masa berlalu.
Xbape nak ada masa untuk update entry.
Tapi xpe la.
Aku xkan biarkan blog aku ni bersawang.

Semalam, aku p kedai elektrik.
P cari TV baru untuk Mak & Ayah aku.
Dah daif sangat TV lama dorg ni..
Huhuhuhu.. Sian mak ayah aku..

Raya ni, dapatlah dorg beraya ngan TV baru yer x..
Hehehehe.. LCD tu.. Kalah TV kat rumah aku!
Apapun, Selamat hari raya mak ayah..
Mintak Maaf banyak2 dari anakmu yang tersayang ni..


p/s:
Entry yang korang patut baca sebab aku nak bg hadiah.
Klik SINI OKEY!
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...