Wednesday, October 26, 2011

BEN ASHAARI DAN RAKAN BLOGGER






Xde keje hari ni. Aku join je la segmen ni. Sesapa nak join boleh klik gambar kat atas tu. Tarikh Tutup sampai pkl 5 petang ni je k.

Untuk join kita kena cite sket pasal blog kita ni:-

Aku start buat blog May 2008.  Dekat 3 tahun la kan? Memang lama. Tapi mula2 dulu tu aku buat je. X aktif pun. Agaknya kalau aku start sktif 3 tahun lepas dah bape bnyak follower yang aku dapat kan? Hehehehe..

Aku baru jer 2-3 bulan ni aktif blogging. Aku letak nama blog aku shuhaida's blog. Kat blog ni aku tulis macam2 xkira la luahan perasan ke, tip masak ke, tip kesihatan ke,  source code project aku pun ada gak sket kalau korang sempat godek. Sebab tu trade mark blog ni "Blog yang fleksibel dan serba boleh" yer x?

Idola aku buat masa sekarang ni abg ben & redmummy.



11 comments:

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow

Unknown said...

hye ! dri segmen sma ^^
http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/10/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

Unknown said...

Salam kenalan, Pjaz singgah sini =) dari segmen abg ben ^____^

izamin said...

selamt berkenalan :)
saya dari blog abg ben

Amalina Lee said...

Salam ukhuwah tuan blog. Lina datang dari segmen yang sama. Dah follow blog ni. Kalau ada masa, jom terjah Lina balik :) http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

Faz Abas said...

ni nak jemput shuhaida singgah blog acik di www.kisah-dan-kasih.blogspot.com. acik tulis cerita pendek. berangan nak buat novel...

Unknown said...

Salam. Singgah dan follow. Dari segmen bro Ben :)

jom singgah : http://kimie-blog.blogspot.com

nurpiska said...

sudah tinggalkan jejak:)

Ujie Othman said...

akak pon dah join jugak..^_^

QmaRidh said...

Salam perkenalan.. jom singgah blog saya
http://qesahqasehqmaridh.blogspot.com/2011/10/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

Anonymous said...

salam ziarah.dr segmen yg sama.baru berkesempatan blogwalking.hehe
ayu dh follow.jemput2 la singgah kat blog ayu pula^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...