Saturday, October 15, 2011

Follower ke #100 - Suka Suki Blog



Nampaknya aku dah pun berjumpa ngan follower aku yang ke #100..
Meh sini kita berkenalan ngan pemilik blog ni:-

Nama Tuan Blog: Yen (toka ziizokukuto)
Blogger since: August 2011

Kalau di bandingkan umo blog ni ngan blog aku.. memang jauh beza. Org cakap masih muda cet cet.
Tapi, follower dia lagi ramai dari blog aku nih..
Entry yang dia post pun bagus2 dan berinfomasi.
Dari pemerhatian aku tuan blog ni memang peramah.
Klik kat gambar kat atas untuk usha blog ni k.

3 comments:

Cik Tetra said...

ohh adik yen rupenye.. :)

[sutera kasih] said...

Tahniah2 !!!
akhirnya berjaya mencapai target hehe
nak g terjah org yg merealisasikannya ni heee

yen(toka ziizokukuto) said...

terima kasih yee,,huhuhu :) ,,saya blogger junior je,,,sila beri tunjuk ajar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...