Wednesday, October 19, 2011

LRT Oh LRT

Ni kali ke dua aku buat entry pasal LRT.
Biasa la kan.. Dah hari2 aku naik kenderaan ni je ulang alik p keje,,
Sekarang ni aku nampak makin ramai plak peminta sedekah kat area stesen masjid jamek ni.
Majoritinya org melayu la..
Xtau la apa nak jadi ngan orang melayu sekarang ni.

Kadang2 serba salah plak nak bagi sedekah pun. Jap g bg kat org ni. Org tu tgk apa lak kata hati dia. Kalau nak bagi sume uish! Orang cakap dorg ni ramai sebab ramai sangat orang2 pemurah yang bagi dorg duit. Sebab tu dorg xnak bt keje lain selain dari dari tuggu n tadan tangan kat org..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...