Thursday, October 13, 2011

Tips mencukur bulu kemaluan

Aha.. Tips untuk malam jumaat untuk sesapa yang baru kawin.
Hehehehe.. Sesapa yang belum kawin pun boleh baca ma..
Ni antara tips yang aku jupa masa google tadi:-

1. Sebelum nak cukur basahkan dia dulu.
2. Gunakan pisau cukur yang baru dan tajam.
3. Buat buih banyak2 dan sapu kat situ.


4. Pegang kulit dengan satu tangan, dan cukur dengan tangan lainnya.
5. Cukur dari atas ke bawah.

Haa... tu je la kot tips nya..
Nak lebih details :-
Kredit http://berita-terhangat.blogspot.com/2011/08/cara-mencukur-bulu-kemaluan-wanita.html
Kredit http://www.iknow.co.id/tubuhmu_dan_kesehatanmu/vagina/cara-mencukur.aspx




10 comments:

Shiema Sufian said...

wow :)

Shuhaida Subri said...

apa yg wow? hahahha

budak penjara said...

giler gambar..haha..rambang mata aku

Shuhaida Subri said...

hahaha.. gambar utk selingan jer..

Anonymous said...

semgu skali je eh.sunat 40 hari sekali.ustazah aku ckp..

Shuhaida Subri said...

Kalau selalu cukur x teruk sangat nak servis. Hehehe

Jue said...

aku err x pnah cukur lagi hahaha takut dowh
nanti kemaluan aku ilang! hahaha

Shuhaida Subri said...

nak tergelak baca! nape nak hilang plak? hahahha

Unknown said...

pejam mata !!!!

Ujie Othman said...

err..kalo tak boh gambar lagi ok kot dik! malu pulak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...