Sunday, October 16, 2011

Segmen Eida Arina : Jom Berkenalan Blogger 1 Malaysia.

Meh kita join segmen lagi!
Kali ni segmen dari Cik Eida Arina plak.
Klik banner tu kalau korang nak join.

Dalam segmen ni dia nak kita ceritakan pasal:-




Nama Panjang/Pendek Saya: Nor Shuhaida Binti Subri / Sue

Tarikh Lahir Saya: 07.06.1984 (Umo tahun depan dah 28 lah. Masih SINGLE but NOT AVAILABLE.. Hehehhe). Sporting x aku? Selalunya girls ni sensitif sket nak cite pasal umo nih.. Hahaha.. Xtau la nape yang sensitif sangat!


Saya Belajar di Sekolah/Universiti :
Sy dah habis study dah. Study sampai degree je. Dah xde duit nak sambung Master + malas jugak. Sekarang bekerja di sektor swasta di sebuah company di KL dalam bidang IT(Cewah! Ayat.. Skemanya..) .


Nama Blog Saya : Shuhaida's Blog. Best x korang nama blog sy?. Blog ni dah lama dah buat. Tapi x aktif sngat. Baru 2-3 bulan lepas jer sy aktif. Blog ni sy letak trade mark dia sebagai "Blog yang fleksibel dan serba boleh.". Aku letak camtu sebab aku suka post macam2 kat blog ni. Aku x fokus kat 1 benda je. Apa je yg terlintas kat kepala n aku rasa nak nak post aku post.


Follower Blog Semasa Saya : Sekarang pukul l7.09AM. Follower aku ada 111 orang

Blogger Otai yang Saya Minat Gilerz :
benashaari.com

Harapan dari Saya :
Sy harap blog sy yang x seberapa ni akan terus di minati dan di baca oleh blogger2 lain kat sana tu. Harap jugak follower sy bertambah dari hari ke hari.. Hehehehe.


Sekian maceh =D


13 comments:

Unknown said...

iya saya...saya dtg ni...hihihi

eh awk,lagu kt blog saya tu lagu vierra -kesepian bkn lagu Lenny Asitha iya..

hrp maklong...hihihi

ok daa..gtg

"jgn pergi-pergi lagi.."

Unknown said...

slmt berkelana..eh salahx2

slmt berkenalan didunia blog!

aien_sunflowerz said...

DARI SEGMEN YG SAMA .. :)

http://aientetra.blogspot.com/2011/10/segmen-eida-arina-jom-berkenalan.html

Polskahackrew said...

saya tertarik+kagum dengan ilmu yang awak ada..iaitu bahasa programming,..buat ms ni sy sedang cuba blajar tentang html..kalau nak tanya pasal code2 html ni,kat mana nak post soalan?...

Polskahackrew | Blog Tutorial Blogspot

Anonymous said...

terima kasih ya sebab sudi join segmen saya yg ntah pape...hihihi...best dpt berkenalan dgn awk...:)

Woofer Storm said...

mcm best je ni...nak join gak la,..heeee

[sutera kasih] said...

uwaaaaaaaaaa tak sangka..tak sangka..tak sangka..

BIRTHDAY KITA SAMA!!!!

teruja pulak hehe
jarang nk jumpa birthday sama dgn sy heee

Diyana Ali said...

saya join segmen ni juga, jemput dtg blog saya :)

Unknown said...

rajennyer join segmen~

Qaseh Qistina said...

wah..sama course la kita eh..sy pon programming jugak.salam kenal ya =)

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

salam kenal :-)

Shuhaida Subri said...

Untuk sume: Salam kenal n selamat join segmen ni k.

Polskahackrew: nak tnya soalan html? boleh email sy kat sini shuhaida767@gmail.com. Insyaallah kalau sy boleh jawab sy bgtau la. kalau x tau sy cakap xtau la yer.. sbb dah lama pencen buat html ni.

SK: yeke.. birthday kita sama?
nnt boleh la kita sambut sama2 kan? heheh

Anonymous said...

singgah dari segmen sama!jom melawat blog saya jugak ye...jom jom jom!!
:) peace \m/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...