Saturday, October 15, 2011

Cabaran mencari follower yang ke #100

Semalam dapat cabaran dari cik SUTERAKASIHYANN.
Klik SINI kalau nak baca cabaran dia kat aku.

Antara cabaran dia kat aku:-




(1.) Tambah follower
Dia nak aku tambah follower aku jadi 100 atau lebih.
Tempoh sampai bila dia x mention la plak.
Aku boleh tetapkan sendirila kan?
Aku target sampai hujung bulan ni.

(2.) Tambah jumlah entry
Dia nak aku perbanyakkan jumlah entry dan mesti capai 100 entry untuk tahun 2011

(3.) Belajar SEO
Aah.. yang ni memang aku kena belajar. Dah tau sket2 apa kebenda SEO ni.

(4.) Perbaiki Ranking kat Alexa Rank
Yang ni aku akan try la. Tapi aku akan fokus kat 3 yang atas tu dulu.

Secara rasminya. Aku menerima cabaran cik SUTERAKASIHYANN. Dan cabaran akan bermula sekarang!


14 comments:

abghani said...

selamat berjaya

Unknown said...

klu bab SEO sya fail!

semoge sukses dong!*tetibe jadi pacar indon*

Berita Sabah said...

semoga berhasil dan berjaya
http://bhsabah.com

Shuhaida Subri said...

Terima kasih sume. syg korang sume. mmuahhh... hahaha

mama airis said...

chaiyok..!!..chaiyok..!!

Anonymous said...

gudlak!
gua 98~hehehe

Unknown said...

smoga bjaya..syu nak jd follower yg ke-100 la..aci x?

Shuhaida Subri said...

x aci la syu.. nnt marah lak follower tu.. hahaha..

Unknown said...

hahahaa...sape la tu yer..

yen(toka ziizokukuto) said...

saya punya laman wb,,takde dalam index google,,macammana nak blajar seo,,hhuhu

Derus said...

selamat berjaya..dah follow bg meramaikan lagi follower di blog shuhaida...:)

[sutera kasih] said...

hehe..thanks dear :)
nampaknya cabaran pertama dh tercapai!!! tahniah dear, happy saya ^__^

teruskan berblogging utk capai target seterusnya k?

Shuhaida Subri said...

Terima kasih kepada sume yang merealisasikan impian sy untk dpt follower yg ke 100.

Cik Su Life Cycle said...

semoga berjaya la yek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...