Tuesday, October 11, 2011

タンブリング



Ni tajuk feveret drama jepun yang baru aku habis tengok semalam.
Tajuk dia dalam bahasa omputih "TUMBLING".
Bahasa Jepun dia cam kat atas tu la. Tapi xtau la plak camne nak sebut.
Drama ni panjang dia 11 episod je.
Aku habiskan masa 2 hari untuk tengok keseluruhan drama tu. hehehehe




Sebenarnya cite ni dah lama ada kat dalam laptop aku ni.
Tapi cam x bape minat nak tengok.
Mungkin sebab aku ingat sukan gynastik lelaki ni untuk lelaki yang ala ala awww kot..
Hehehehe

Sekali aku tengok cite ni best pulak..
Tambah2 kat si Wataru nih.. Suka watak dia dlm drama ni.
Kiyama pun cute jugak..
Nak tengok sinopsis drama ni klik sini Sinopsis Tumbling
Sapa nak download cite aku xtau kat mana nak carik..
Maaf yer..

Lagu tema dia plak dari group ni Honey L Days
Aku xtau gak apa tajuk lagu tu.
Ntah ni kot tajuk lagu tu
タンブリング「まなざし」">タンブリング「まなざし」
Xtau nak sebut camne.
Tapi best!

2 comments:

Anonymous said...

aku xtgk tgk lagi citer walaupun dah donlod. lame dah. hahaha..

kalau xsilap main character die ni belakon dlm drama Ooran High School Host Club. cite anime yang didrama kan.

oppss terkomen byk la pulak. ckp pasal jrama, kdrama ni tak bole dikawal....hehehe

Shuhaida Subri said...

Hahaha.. xpe2.. komen anda di alu alu kan.. Sy pun minat gak drama Jepun ni tapi minat gitu2 je la.. Kalau ada tengok, kalau xde xyah tgk.. hehehe.. Cite Tumbling ni pun anime di dramakan gak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...